pátek 14. března 2014

Barevné látkové kroužky na kuželu

Díky, že jste přišli. Máme nové stránky, tak Vás na ně nyní přesměrujeme...

Sem tam, se nás některé naše zákaznice nebo čtenářky ptají, jestli neplánujeme návod na to nebo tamhle to. Někdy se do našich plánů trefí, někdy ne a někdy nás inspirují.



Stejně tomu bylo i u nového fotonávodu na látkové kroužky na kuželu. V plánu takový návod nebyl, ale protože se nám v rodině narodilo miminko a já jsem potřebovala vymyslet nějaký dáreček, tak jsem se nechala inspirovat a spojila jsem potřebu vyrobit dárek s tvorbou návodu.
Na internetu jsem několik podobných návodu našla, ale asi jsem neměla den, protože jsem to podle nich nějak nezvládla. :-)

Tak si říkám, že to přece zvládnu i bez návodu a udělám svůj vlastní. Ale zkoušeli jste takové kolečka někdy šít? Ono sešít dvě kolečka a protočit je lícem ven, prostě jen tak nejde. Navíc jsem chtěla, aby ty moje neměly příčný spoj. Takže nastal čas zkoušení a šití jednoho kolečka za druhým... až se mi to podařilo a vznikl, doufám, že jednoduchý postup, jak kolečka sešít, aniž by měly příčný šev. 

Pokud máte chuť si podobné kolečka ušít a nechcete mít doma několik vadných prototypů, tak podrobný fotonávod na celou hračku se střihem si můžete koupit v našem obchůdku.



Ať se vám dílo daří a dělá vám a vašim dětem radost.
Šijte s námi.
b.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...