pondělí 11. srpna 2014

Barbie - bude v novém oblečku?



Tento týden jsme na prázdninách u mých rodičů. Z půdy jsme snesli starý kufr po babičce, ve kterém jsou uloženy všechny moje panenky z dětství. To bylo něco pro Nelinku.


Ale i já jsem si zavzpomínala a našla svou první Barbie, pravou od Matela, kterou mi naši přivezli z Paříže. Je stále krásná, i když za ty roky už trochu ušmudlaná, ale na sobě měla svetr, který jsem ji jako malá holka upletla. :-)



Napadlo mě, že bychom ji mohli pořídit nějaký nový obleček a tak jsem trochu pátrala po netu...
O výsledky pátrání se s vámi chci podělit, třeba se někomu budou taky hodit.

  • Krásně propracované filmové i jiné kostýmy včetně mnoha střihů najdete na stránkách molendrix.
  • Spoustu střihů i návodů na jiné doplňky pro panenky najdete na stránkách erica.
  • Pokud nevíte co s večerem a neměli jste tušení, že existuje svět panenek sám pro sebe, tak podívejte na tyto stránky. Střihy tam sice nenajdete, ale kouzlení s panenkami ano.
  • Vše možné okolo panenek je k nalezení také na tomto blogu.

Omlouvám se všem tvořilkám, jejichž stránky jsem zde neuvedla. Na netu se jich najde opravdu spousta. Pokud znáte nebo vlastníte nějaké stránky, které by zde v seznamu neměly chybět, prosím připojte je do komentářů.


Přeji krásné tvoření a šijte s námi.
b.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...