čtvrtek 5. prosince 2013

Jsou každý rok stejné?

Díky, že jste přišli. Máme nové stránky, tak Vás na ně nyní přesměrujeme...

Tak tuto otázku jsem si položila včera v noci, když jsem seděla v kuchyni a zdobila medové perníčky. Každý rok mám pocit, že nazdobené perníčky jsou stejné a nevím čím se inspirovat. Perníčky prodávané na vánočních jarmarcích jsou krásné, zdobené velice jemně a některé i barevnou polevou.

Po několika hodinách zdobení, křečích v ruce a boje se ztuhlou polevou jsem u konce. Doma jsou všichni nadšeni a ráno, když v kuchyni najdou rozprostřené perníčky,  začínají hojně ochutnávat. Rychle schovávám perníčky do plechových krabic. Zbudou i na Štědrý den?

Dnes jsem našla fotky z předloňských Vánoc a můžu si odpovědět na svou otázku. Ne nejsou stejné, každý rok jsou nazdobené perníčky jiné, ale mizejí stejnou rychlostí.

pečení v roce 2013
 
pečení v roce 2011
Přeji Vám klidný předvánoční čas a mnoho inspirace při zdobení cukroví.
Pečte sami, šijte s námi :o)
d.

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...